\\
Koszyk: 0,00 zł
Koszyk jest pusty

 LEGITYMACJA
POSIADACZA RABATU

program rabatowy

dla klientów z pozwoleniem na broń

Regulamin

Kup dowolny egzemplarz broni palnej w sklepie Strefa Celu i wypełnij deklarację przystąpienia do programu, a otrzymasz Legitymację Posiadacza Rabatu SC uprawniającą do zakupów ze stałym rabatem wszelkiego osprzętu, materiałów i amunicji do tej broni.

 

KARTKA Z KALENDARZA

4 Kroki - do udanych zakupów

Nasz sklep internetowy został skonfigurowany w sposób taki aby wszystkie czynności zamykały się w czterech prostych krokach zarówno od strony Klienta składającego zamówienie jak i obsługi sklepu która je realizuje.

Zamówienie w 4 krokach

Krok 1 - Wybór produktów

- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- po znalezieniu interesującego Cię produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.


Krok 2 - Składanie zamówienia

- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na przycisk Odśwież, aby dopasować zamówienie
- klikając na ikonę Usuń pozycję usuniesz produkty z koszyka, klikając na ikonę Usuń wszystko usuniesz całą zawartość koszyka
- wybierz formę dostawy, płatności, zaloguj się lub uzupełnij dane jednorazowego zakupu
- zaakceptuj regulamin, wypełnij kod z obrazka i kliknij przycisk "Przejdź do potwierdzenia"
- sprawdź dokładnie poprawność wszystkich danych, jeśli wszystko się zgadza wciśnij przycisk "Zamów"


Krok 3 - Potwierdzenie zamówienia i płatność

- w zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności zostaniesz automatycznie przelogowany do systemu PayU lub nie. W każdym przypadku działaj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na stronie.
- twoje zamówienie zostało do nas wysłane ale rezerwacja towaru nastąpi w momencie gdy je potwierdzisz klikając w link który otrzymasz drogą mailową. (Potwierdzenie nie jest wymagane u osób posiadających aktywne konto w sklepie)


Krok 4 - Przekazanie zakupów

- na adres mail podany w zamówieniu będziesz otrzymywał informację co dzieje się aktualnie z Twoim zamówieniem,
- jeżeli zdecydowałeś się na odbiór osobisty poczekaj na informację mailową lub SMS o możliwości odbioru towaru,
- w przypadku wysyłki w mailu potwierdzającym otrzymasz informacje nt. przewidywanego terminu dostawy. Jeśli zamówiłeś kuriera zadbaj o to, aby w miejscu doręczenia był ktoś dostępny.


Realizacja zamówienia w 4 krokach

Krok 1 - Przyjęcie zamówienia

- w momencie gdy klikasz przycisk "Zamów" w naszym systemie uruchamia się procedura akceptacji.
- w tym czasie widzimy Twoje zamówienie i czekamy, aż potwierdzisz je klikając w link otrzymany drogą mailową (potwierdzenie nie jest wymagane u osób posiadających aktywne konto w sklepie).
- na tym etapie towar nie jest zarezerwowany, zadbaj o to, żeby jak najszybciej potwierdzić zamówienie

Krok 2 - Rezerwacja towaru

- ten status oznacza, że Twoje zamówienie trafiło na nasz magazyn i produkty zostały zarezerwowane
- od tego momentu rusza machina realizująca zamówienie

Krok 3 - Zamówienie przygotowane do odbioru osobistego

- jak sama nazwa wskazuje Twoje zamówienie jest przygotowane do odbioru w punkcie który wybrałeś,
- oznacza to, że pracownik sklepu zdjął z półki interesujące Cię produkty i czeka na Ciebie,
- jeżeli przy składaniu zamówienia wyraziłeś zgodę na otrzymanie powiadomień SMS, wiadomość o możliwości odbioru dostaniesz również na swój telefon komórkowy,

Krok 3 - Przygotowanie przesyłki

- w przypadku zamówień z opcją wysyłki dostajesz informację w momencie, gdy pakujemy dla Ciebie paczkę.
- na tym etapie zazwyczaj wygenerowany jest już list przewozowy, a jego numer załączony do maila
- pamiętaj, że przygotowanie paczki nie równa się z jej odbiorem przez kuriera o tym zostaniesz poinformowany w oddzielnym mailu.

Krok 4 - Zrealizowane

- ten status oznacza, że Twoje zamówienie przeszło przez wszystkie etapy łącznie z odbiorem osobistym.
- jeżeli zamawiałeś wysyłkę status oznacza, że paczka rusza w drogę do Ciebie.


UWAGA! Zakup produktów koncesjonowanych możliwy jest tylko osobiście w naszym sklepie stacjonarnym. Z tego też powodu w sklepie online nie sprawdzisz jego dostępności. Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się, czy mamy go w sklepie od ręki, chciałbyś obejrzeć konkretne produkty z oferty lub zależy Ci, żeby produkt czekał na Ciebie gotowy do odbioru skontaktuj się z nami telefonicznie (793 098 555) lub mailowo (strefacelu@jammas.pl).